گزارش بي بي سي از تبديل شدن امارات به مقصد جديد قمارخانه هاي بين المللي
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۰۵۳
خبرگزاری آریا-شبکه بی بی سی گزارش داده که امارات در رقابت مالی و اقتصادی با عربستان بدنبال تبدیل شدن به مقصد جدید قمارخانه های بین المللی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل پایگاه خبری عربی 31، شبکه «بی. بی. سی» با انتشار گزارشی خاطرنشان کرد که امارات در حال آمادگی برای تبدیل شدن به مقصد جدیدی برای قمارخانه های بین المللی است و تقویت حوزه سرمایه گذاری خارجی از این راه است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
این شبکه روز دوشنبه در گزارش خود از رقابت اقتصادی عربستان و امارات در منطقه در زمینه ایجاد قمارخانه خبر داد و افزود که عربستان پیش از این اعلام کرده بود که اگر شرکت های خارجی تمایل به مشارکت در فرصت های سرمایه گذاری دولتی در این کشور را دارند، باید تا سال 2024 میلادی مقر اصلی خود را -عمدتا از امارات- به عربستان منتقل کنند و تلاش امارات برای تبدیل شدن به مقصد جدید قمارخانه های بین المللی نیز پس از این گام عربستان صورت می گیرد.
براساس این گزارش، این گام عربستان، امارات را وادار می کند تا برای حفظ موقعیت خود به سرعت وارد عمل شود؛ بویژه که دوبی برای دهه ها جایگاه پیشرو در زمینه سرمایه گذاری خارجی را به خود اختصاص داده است و ابوظبی نیز روی شهرهای بازی متمرکز شده است.
شبکه «بی. بی. سی» خاطرنشان کرد: با توجه به اشباع بازار آمریکا و عدم تمایل ماکائو برای دادن امتیازات جدید، امارات می تواند از گرایش صاحبان بزرگ قمارخانه ها به کشورهای جدید بهره ببرد.
این شبکه افزود که کشورهای زیادی در جهان عرب اجازه راه اندازی قمارخانه را نمی دهند و درحالی که لبنان به ساکنان خود و خارجی ها اجازه ورود به قمارخانه را می دهد؛ مصر دسترسی به قمارخانه را فقط محدود به خارجی ها کرده است.
براساس این گزارش، مغرب نیز همه انواع قمار را مجاز میداند؛ در حالی که تونس همانند مصر، قمار را فقط مختص خارجیها کرده است. در سایه این وضعیت، امارات این فرصت را دارد که بازار بزرگ بعدی باشد و در اینجا است که نام امارت آرام راسالخیمه به عنوان یکی از کوچکترین امارتهای هفتگانه کشور امارات مطرح می شود.
منبع: خبرگزاری آریا
کلیدواژه: امارات قمارخانه ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نگاهی به فیلم هویت حاتمیکیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
جوانی به نام "ناصر" پس از درگیری با دوستانش، در راه بازگشت به خانه با موتورش به شدت تصادف کرده و در مسیر انقلاب به بیمارستان به عنوان مجروح جنگی بستری میگردد. ناصر در رمحیطی به هوش میآید که همه او را به عنوان مجروح جنگی میشناسند. او در فرار از گذشته سعی میکند خود را در ورای هویت تازهاش پنهان سازد، اما در میان مجروحین کسی هست که او را میشناسد... در کشاکش و رویاروئی با دنیای تازه، ناصر باید از دو چهره خود یکی را برگزیند و سرانجام با دنیای گذشتهاش وداع میکند.
به گزارش تجارت نیوز، بازیگران فیلم هویت چه کسانی هستند؟ در هویت بازیگرانی، چون جلیل فرجاد، رضا اسدی، علی غلامی، ابوالقاسم مبارکی، احمد ناطقی، محسن عظیمینیا و حسن اسدی به ایفای نقش و بازیگری پرداختهاند. در فیلم هویت حدود ۷ بازیگر جلوی دوربین رفتهاند که از نظر تعداد بازیگران میتوان هویت را یک اثر کمبازیگر و با تعداد شخصیتهای داستانی کم عنوان کرد.
نقدی که درباره این فیلم نوشته شده اینگونه است:
غیر از جزئیات تکنیکی، خصوصیاتی که به فیلم هویت اهمیت سیاسی و اجتماعی داد، تعریفی بود که حاتمیکیا از خودش تو جایگاه کارگردانی داشت. سینمای حاتمیکیا سینمای هشداره. نه دنبال تفسیر واقعیتهاست، نه توصیه میکنه و نه اینکه پژواک و انعکاس صدای اکثریته.
اولین فیلم حاتمیکیا که برخلاف باقی کارهاش از نظر تکنیکی چندان چشمگیر نبود، این خصوصیت دیدهبانی و کشف معضلی که قراره یقه جامعه رو بگیره، وجود داشت.
اسم این فیلم (هویت) قرار بود به مسئله سالهای بعد برای بخش قابل توجهی از جامعه تبدیل بشه و تو سینمای ایران هم این قضیه، یعنی هویت، بین طیفهای مختلف به بحران تبدیل شد. تو دو-سه سال بعد، از مخملباف گرفته تا مهرجویی و حتی آدمی که وسط اینا بود، یعنی کیارستمی، همه فیلمایی ساختن که جان و کلامشون و مایهی اصلیشون بحران هویت بود.